Remeha Avanta Ace CW4 28c

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Avanta Ace CW4 28c op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob 04-11-2023

Prima

Geschreven voor: Remeha Avanta Ace CW4 28c

Deze ketel laten plaatsen als huurketel ter vervanging van een Intergas. Deze ketel is naar mijn idee niet zo luidruchtig als anderen melden. De rookgasafvoer is maar een anderhalve meter direct door het dak heen en hoor de ketel zelfs minder dan de Intergas. Aanslaan is ook zeer stil. Ik ben tevreden. Gasverbruik tegenover de Intergas kan ik nog niet vermelden, de ketel is pas net een anderhalve a twee weken in gebruik.

Kwastenaar 11-05-2023

Remeha Avanta Ace 28c lawaai bij warm water

Remeha Avanta Ace 28C
Verwarming en warm water.

Bij warmwater "vraag" maakt het systeem (ventilator) opvallend meer geluid dan wanneer
het als cv systeem werkt.
Luid gebrom wat een verdieping lager is te horen.
Irritant, maakt slaapkamer slecht bruikbaar en stoort in andere slaapkamer.
Natuurlijk met name s nachts irritant.

CV systeem werkt tevredenstellend.
Warm water is tevedenstellend

Pluspunten

• Compacte ketel
  • cv werkt naar behoren
  • warm water werkt naar behoren

Minpunten

• Geluid, te veel lawaai bij warm water vraag

Benny 14-01-2023

Benny

Geschreven voor: Remeha Avanta Ace CW4 28c

CV ketel werkt op zich goed. Helaas wel met enorm veel herrie. De rookgasventilator is tot 2 verdiepingen lager te horen. Dit is vooral s nachts erg irritant.
Volgens installateur is dit normaal bij deze ketel.
Kortom: grote miskoop. Zit erover te denken de ketel te laten vervangen (na 1 jaar) .

Pluspunten

• Zuinig
  • Prijs

Minpunten

• Geluidsniveau

erik7453@gmail.com 07-08-2022

Remeha top

Geschreven voor: Remeha Avanta Ace CW4 28c

Zeer goed en betrouwbaar CV ketel de Remeha Avant Ace.heb 11 jaar een Intergas HR 28 gehad.maar duurde lang voordat warm water had beneden eerste dacht ik dat komt door Mijn te klein leiding diameter.maar met deze Remeha is het zo snel warm . Ben zelf service technicus
Doe onderhoud aan CV ketels.remeha top

Pluspunten

• Snel warm
  • Zuinig
  • Heel stil

f***********@g******** 10-05-2022

Remeha Avanta Ace CW4 28c

Geschreven voor: Remeha Avanta Ace CW4 28c

Deze ketel inmiddels enkele maanden in gebruik en deze voldoet uitstekend. Wij hebben deze in combinatie met de smart E-twist thermostaat. Je kunt via een app op je telefoon gemakkelijk een programma vastleggen of wijzigen. Ook het verbruik is hierin af te lezen.

Dus we zitten er lekker warm bij en hebben goed warm water. De ketel is klein en vrij geruisloos. Wat ons betreft een aanrader deze Rehema.

d***************@g******** 25-01-2022

Energie zuinige remeha

Zuinig met gas en warm water.Milieutechnisc CO2 laag
Stroomverbruik laag
Zeer uitstekend product.

Dakduivel 01-12-2021

Zeer luidruchtige ketel, afrader.

Geschreven voor: Remeha Avanta Ace CW4 28c

Na een slechte ervaring met een Remeha Calenta CW6 ketel uit 2011 (warmtewisselaar kapot, plastic hydroblokken kapot), toch weer voor Remeha gegaan. Twijfelde tussen Intergas en deze. Naar een 28c/CW4 ketel gegaan, omdat de vorige ruim “overkill” was. Ook voor de Avanta gekozen op basis van al jarenlange positieve geluiden over deze ketel, dus dacht dat een Ace een mooie doorontwikkeling. Helaas… Ketel is mooi compact, maar het grootste probleem is het geluid. De ventilator maakt enorm herrie. Zelfs als je zelf doucht, hoor je de brommen. Door het hele huis te horen. De installateur dacht aan een kapotte ventilator, Remeha monteur vertelde bij bezoek dat hij er niks aan kon doen, de ventilator is gewoon zo. Te klein gemaakt (kosten omlaag), en daardoor erg luidruchtig. Dit was zelfs al in het test-traject van deze Ace variant bekend, maar Remeha heeft er niks aan verander. Een grote teleurstelling, want dit is zeer hinderlijk. De enige optie die wij nog hebben is een andere ketel, maar dan moet ik wel kosteloos gesteld worden… Dus zeker NIET aan te raden.

Pluspunten

• Mooi compact
  • Prijs ok

Minpunten

• ZEER luidruchtig, ventilator te klein
  • Toch weer plastic hydroblokken